Úspěch na internetu nepřichází sám. Musíte mít dobrý nápad, skvělý prodejní plán, zajímavé ceny a spoustu přidružených věcí. A právě mezi nimi má velké zastoupení digitální marketing. Umění prodat věci těm správným lidem, potažmo je nasměrovat na váš web nebo internetový obchod. Pokud chcete svůj business na internetu popíchnout tím správným směrem, přinášíme vám tipy na dvě zajímavé služby.

SEO audit jako odrazový můstek

Abyste se objevili v předních příčkách vyhledávačů a měli jste dostatečné množství návštěvníků, musíte začít od samotného základu. Tím je prvotřídní optimalizace webu. K tomu vám poslouží SEO audit. V rámci něho se bere v potaz technické provedení webu, obsah, klíčová slova a mnohé další. Ve své podstatě je přihlíženo k on-page a off-page faktorům, na základě nichž vzniká prvotřídní optimalizace pro vyhledávače, respektive zbožové vyhledávače.

Další důležitou součástí digitálního marketingu je PPC audit. Od něj můžete naopak očekávat cílení na PPC reklamu. Ta je zásadní nejenom v případě Google Ads a Sklik, ale také v podání sociálních sítí. Ty využívá v podstatě polovina národa, takže proč si nechat ujít takovou šanci? PPC kampaně se týkají Facebooku, Instagramu, TikToku a pracovní sítě LinkedIn.

PPC audit od profesionálů

Jestliže máte zájem o kvalitní SEO audit a PPC audit, dejte zelenou odborníkům z PPC Profits. Oslovte specialisty, kteří moc dobře vědí, jak se dělá digitální marketing. Ostatně, věnují se mu od roku 2008, disponují řadou certifikátů a aktuálně spravují roční rozpočet kolem 60 milionů korun. Ano, tohle jsou ti, kdo vám prozradí, co přináší SEO audit a PPC audit.

Získejte větší návštěvnost webu a dopracujte se k vyšší prodejnosti a tržbám. Navažte spolupráci s profesionály, od nichž můžete očekávat jenom to nejlepší. Z výsledku budete bezpochyby nadšeni.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.