Firmy provozující e-shop nebo společnosti, zabývající se zasíláním či přeposíláním zásilek, potřebují kvalitní zázemí kurýrní služby. Bez spolehlivého dopravce vašeho zboží nebude váš zákaznický servis úplný. Mnoho větších firem využívá služeb několika kurýrních dopravců. Chtějí tak svým zákazníkům poskytnout možnost zvolit si tu kurýrní službu, co sám koncový uživatel považuje za nejspolehlivější.
Ověřená kurýrní služba

Představení produktů
Systém doručování zásilek probíhá ve variantách Standard a Expres.
Při využití kurýrní služby Standard doručení v České republice probíhá do konkrétních míst do 18 hodin do zbývajících do 23 hodin. Vaše zásilky do Bratislavy doručí do 23 hodin, na další místa Slovenské republiky do 48 hodin. Dodací lhůta se počítá vždy od 18 hodiny dne převzetí zakázky od klienta.

Kurýrní služba, co uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka, je Direct servis. Jedná se o individuální spedici dle vašich požadavků. Kurýr vyzvedne vaší zakázku a tuto přímo odveze na místo určení nejen v ČR a na Slovensku, ale i po Evropě. Tento produkt můžete u dopravce zadat kdykoliv, včetně víkendů a státních svátků.
Něco navíc
Mezi doplňkové služby zlepšující zákaznický servis lze zařadit Call back, neboli oznámení o doručení. Klient se prostřednictvím telefonu, faxu či e-mailu dozví, že kurýrní služba Praha zdárně doručila zásilku na místo určení.





